top of page
Keresés

Utolsó napok Londonban

Frissítve: 2022. júl. 23.

Elérkezett az utolsó tanítási nap. Pénteken arról beszélgettünk, hogy az akcentus jellemző-e a különféle társadalmi osztályokra? Mi a helyzet hazánkban? Van-e előítélet a különféle akcentusú emberek irányába? Videót is hallgattunk Anglia különféle területein élő emberek beszédéről. Majd kérdéseket tehettünk fel az oktatással kapcsolatban és egy kis politikára is sor került. A tanárok fizetését is megvitattuk. Természetesen mi magyarok keresünk a legkevesebbet. Még a lengyelek is többet keresnek.


Jó kedélyű csoport verődött össze, ami talán a nagyobb csoportlétszámnak és a délutáni programoknak volt köszönhető. A délutáni program pedig megkoronázta a heti programot! Ellátogattunk a parlamentbe! Igazán lenyűgöző élményben volt részem. Fényképezni már nem volt szabad a termekben, amit nagyon sajnálok, mert gyönyörű volt.




Londonnak kell két hét. Rengeteg a látnivaló. Igazán hálás vagyok, hogy itt lehettem, hiszen Angliába többet - úgy tudom - az Erasmusszal már nem lehet jönni. Rengeteg információval gazdagodtam, szakmailag sokat fejlődtem. Amit terveztem, sikerült megnéznem.



A mai napon még ellátogattam a Westminster Apátságba, amit mindenképp meg szerettem volna nézni. Itt koronáztak meg minden uralkodót és nagyon sok király, királynő, híres ember van itt eltemetve pompás síremlékekkel. Ami még érdekes volt, hogy van egy sarok, ahol emléket állítottak azoknak a híres íróknak és költőknek, aki ugyan nincs itt eltemetve, de megérdemlik a méltatást. Ami szintén meglepő, - látni a változást az egyháznál, - hogy az ablakdíszben felkerült Oscar Wilde neve is . Gondolok itt az előző egyik bejegyzésemben írottakra. Aztán shoppingoltam kicsit, mert erre még nem volt időm. Persze csak apróságokat vettem. Azért még megnéztem az esti életet is - mielőtt hazamegyek - a Picadilly Circus és az Oxford Streeten. Holnap este pedig irány haza!





32 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page